Дізнайтеся, які методи доставки ми надаємо
Доставка
Нова Пошта (до відділення або кур’єром)
- Відправлення Новою Поштою здійснюються щодня з 10:00 до 18:00
- Варіанти оплати:Приват24, LiqPay, безготівкова оплата через касу банку на р/р ФОП, післяплата
- Доставка здійснюється згідно з регламентом та графіком роботи перевізника
Самовивіз (Вінниця)
- Оформлене замовлення ви зможете отримати у нашому фізичному магазині за адресою м.Вінниця Коцюбинського 78.
- Варіанти оплати: готівкою при отриманні, Приват24, LiqPay, безготівкова оплата через касу банку на р/р ФОП
Способи оплати
Прийнятний Вам варіант оплати вказується при оформленні замовлення після вказівки варіанту доставки. Залежно від вибору способу доставки вам буде доступний той чи інший спосіб оплати.
Накладений платіж
- Оплата при отриманні товару у відділенні перевізника: Нової Пошти
- У відділеннях Нової Пошти ви зможете здійснити оплату готівкою або за допомогою терміналу, картками Visa або MasterCard.
- Термін доставки складає від 1 до 3 днів, під час замовлення наші менеджери зв’яжуться з вами та узгодять дату доставки перед відправкою товару.
- В окремих випадках ми відправляємо товар за мінімальною передплатою
Оплата карткою онлайн через LiqPay
- Комісія – 0,5%
- Безпека онлайн платежів у LiqPay
- Доставка товару можлива лише після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок.
Безготівкова оплата на р/р ФОП
- Безготівкова оплата здійснюється через касу банку або з розрахунку вашої компанії на підставі виставленого рахунку-фактури;
- Рахунок-фактура діє протягом 5-ти днів (включаючи день його формування). Якщо оплату ви робите після закінчення цього терміну, прохання уточнити актуальність ціни;
- Вартість обладнання в рахунку може бути прив’язана до курсу валюти по відношенню до гривні та може бути змінена;
- При оплаті з розрахункового рахунку підприємства платнику будуть видані наступні документи, засвідчені мокрим друком та підписом: рахунок-фактура, видаткова накладна, копія виписки з ЄДРПОУ, копія виписки з реєстру платників єдиного податку, а також за необхідності договір купівлі-продажу.
- Доставка товару можлива лише після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок.
Комплектація та цілісність товару
- Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, зовнішній вигляд товару, кількість, технічні характеристики товару, відсутність механічних пошкоджень та документи при отриманні замовлення. Це можна зробити при працівнику служби доставки.
На жаль, ми не можемо контролювати процес доставки транспортними компаніями, тому не можемо гарантувати абсолютну безпеку товару в процесі транспортування в інше місто. Саме тому при отриманні потрібно все оглядати і перевіряти.
- Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або частин, що бракують, безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника або при адресній доставці.
Звертаємо Вашу увагу
- Після того як Ви оглянули доставлений товар, залишаючи відділення транспортної компанії з посилкою (замовленням), або відпускаючи кур’єра, Ви погоджуєтесь з тим, що товар був Вам доставлений належним чином, і Ви не маєте претензій до магазину.
- Тому всі претензії про те, що товар має пошкодження, неповну комплектацію тощо, заявлені ПІСЛЯ отримання Вами посилки, магазином розглядатися не будуть!
Важливо
Якщо під час перевірки Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, перше, що Вам потрібно зробити – це, не йдучи з відділення транспортного перевізника або не відпускаючи кур’єра, обов’язково повідомити про те, що сталося за тел:
096 638 25 00